Nog 4 dagen! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Dianne Warmelink - WaarBenJij.nu Nog 4 dagen! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Dianne Warmelink - WaarBenJij.nu

Nog 4 dagen!

Door: Dianne

Blijf op de hoogte en volg Dianne

11 Februari 2014 | Nederland, Groningen

Komende vrijdag 14 februari zal ik voor 6 weken vertrekken naar Tanzania! De eerste 4 weken verblijf ik in een meisjesweeshuis in Ilula om vrijwilligerswerk te doen, en de laatste 2 weken hoop ik rond te kunnen reizen. Gezien het feit dat ik dit avontuur alleen aan ga en het als de grootste uitdaging van mijn leven tot nu toe beschouw, leek dit me het juiste moment om het bloggen een kans te geven. Ik moet eerlijk zeggen dat ik eerder nooit zo enthousiast was over het moeten schrijven en vooral bijhouden van een blog. Maar naast dat het mij de mogelijkheid biedt om vast te leggen wat ik meemaak en mijn gevoelens en gedachtes op een rijtje te zetten, hoop ik ook jullie een beetje te kunnen boeien met mijn belevenissen. Bij het uitzoeken van een vrijwilligersproject merkte ik ook dat het erg leuk en handig was om blogs te lezen van mensen die er al geweest zijn. Dus wie weet, is dit een inspiratie (of afschrikking) voor toekomstige vrijwilligers. Genoeg redenen om ervoor te gaan, eerst maar eens kijken hoe het loopt! Tot over 6 weken!

  • 11 Februari 2014 - 18:23

    Irene:

    SUCCES Dianne!

    Wow, goed idee om je belevenissen vast te leggen. Voor jezelf, voor ons als trouwe lezer, en inderdaad voor toekomstige vrijwilligers. Lijkt me echt superleuk om via je blogs te volgen hoe het daar is, en hoe het met je gaat!

    Heel veel plezier, sterkte, succes, en alles wat nog meer wenselijk is :-) !
    Groetjes, Irene

  • 12 Februari 2014 - 11:05

    Antonique :

    hai Dianne, ik wil je een hele goede reis en veel plezier toewensen bij dit avontuur!
    Groetjes, Antonique

  • 12 Februari 2014 - 13:50

    Robin:

    hee nichtje, hele fijne goeie en veilige reis! We zijn trots op je!
    Groetjes en liefs, Robin, Marjan en Luuk

  • 12 Februari 2014 - 19:38

    Gerda:

    dianne, ik hoop dat je een geweldige reis hebt. Veel plezier en succes
    groetjes gerda

  • 12 Februari 2014 - 23:22

    Riet Padmos:

    Succes Dianne! Veel plezier tijdens dit mooie avontuur en een goede en vooral veilige reis!
    groetjes, Riet

  • 15 Februari 2014 - 20:18

    Laura:

    Ik ben heel erg benieuwd! En ik heb geen twijfel over jouw schrijfkunsten, ik weet zeker dat je met je epistels iedereen geboeid kan houden!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Groningen

Tanzania

Vrijwilligerswerk en reizen!

Recente Reisverslagen:

27 Maart 2014

Paradijs

27 Maart 2014

Paradijs

16 Maart 2014

Afscheid nemen

08 Maart 2014

Aan het werk!

22 Februari 2014

Safari
Dianne

Actief sinds 05 Feb. 2014
Verslag gelezen: 262
Totaal aantal bezoekers 3705

Voorgaande reizen:

14 Februari 2014 - 30 April 2014

Tanzania

Landen bezocht: